Najčešće aktivnosti naše IT podrške za potpuno prilagođavanje korisnika za rad od kuće

Naša vredna IT podrška

Kako bismo predupredili probleme koje bi se javili, naša vredna i iskusna IT podrška je izdvojila sledeće aktivnosti koje su pomogle zaposlenima naših korisnika za potpuno prilagođavanje za rad od kuće:

– podešavanje i testiranje VPN konekcije za rad od kuće,

– otvaranje novog VPN naloga i njegova konfiguracija na mrežnoj opremi,

– podešavanja VoIP telefonije,

– podešavanje mejlova (Out of office poruke, prosleđivanje mejlova, distributivne liste…),

– podešavanje eBanking aplikacija,

– instalacija i podešavanje aplikacija (Skype, Microsoft Office…),

– podešavanje remote pristupa putem Teamviewer ili AnyDesk aplikacije (ukoliko ne postoje uslovi za VPN ili Microsoft RDP pristup),

– instalacija anti-virus zaštite,

– instalacija i podešavanje štampača i skenera,

– podešavanje elektronskih potpisa,

– podešavanje Microsoft RDP pristupa,

– podešavanje čitača kartica i smart kartica za remote pristup,

– podešavanje deljenih foldera…