ŠTA OBUHVATA USLUGA ODRŽAVANJA?
Usluga kompletnog profesionalnog IT održavanja 24/7 računarske i lokalne mrežne infrastrukture preduzeća po znatno nižoj ceni od troškova koje bi preduzeće imalo da raspolaže stalno zaposlenim IT timom. Podrazumeva održavanje računara, lokalnih servera i prateće periferne opreme.
Servis funkcioniše putem naše jedinstvene automatizovane proaktivne monitoring platforme Panda PCSM tako da u svakom trenutku znamo “stanje zdravlja“ svih računara i opreme u preduzeću po osnovnim parametrima rada radnih stanica.
Automatizovani proaktivni monitoring i znatno niži troškovi čine korisnike bezbrižnim u vezi IT održavanja.
Korisnici IT održavanja dobijaju:
- 1. Svakodnevni monitoring statusa računara, servera, periferne opreme i ključnih segmenata mreže.
- 2. Proaktivni monitoring svih uređaja i njihova optimizacija rada.
- 3. Preventivno održavanje računara i mreže jednom mesečno.
- 4. Instalacija/reinstalacija operativnih sistema i korisničkih aplikacija po zahtevu.
- 5. Uklanjanje potencijalno zlonamernog software-a (virusi, trojanci, Adware i sl).
- 6. Podešavanje e-mail klijenata i ostalih aplikacija
- 7. Prostor za skladištenje i back-up najvažnijih podataka u našem Data centru.
- 8. Servisiranje hardvera na zahtev - uređaje odnosimo u ovlašćeni servis i vraćamo ih nakon popravke. Za vreme popravke korisnicima su na raspolaganju zamenski uređaji
- 9. Monitoring statusa licenciranih softvera i obaveštavanje o isteku pojedinih licenci.
- 10. Mesečno izveštavanje za svaki uređaj po svim parametrima "zdravlja"
- 11. Savetovanje u vezi unapređenja rada i funkcionalnosti lokalne mreže.
- 12. Mogućnost projektovanja i izvođenje lokalne računarske mreže.
- 13. Ekspertiza, nabavka i implementacija različitih Anti-Virus i FireWall softvera po povlašćenim cenama
- 14. Mogućnost nabavke i implementacije Microsoft Office 365 softvera i po mesečnoj povlašćenoj ceni.
- 15. Pristup povlašćenom cenovniku hardvera i druge računarske opreme.
Naša najveća prednost na tržištu
Jedini možemo da ponudimo sveobuhvatan paket za IT uz održavanje - automatizovani proaktivni monitoring i IT tim sastavljen od inženjera a ne sistem administratora.
ODRŽAVANJE RAČUNARSKE INFRASTRUKTURE - ORIS PONUDA PAKETA | ||
---|---|---|
OSNOVNI - Modalitet pružanja usluge | ||
Početak intervencije najkasnije do kraja radnog dana | Dostupnost tehničke podrške | |
Radnim danom od 09-17h | ||
Maksimalan broj uključenih intervencija | BROJ UREĐAJA U MREŽI |
1-4 | 5-9 | 10-24 | 25-49 | 50-99 | 100+ | |
Redovno održavanje | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Izlazak na teren | 3 | 3 | 5 | 5 | 7 | 10 |
Udaljen pristup | 5 | 5 | 10 | 10 | 15 | 25 |
ODRŽAVANJE RAČUNARSKE INFRASTRUKTURE | ||
---|---|---|
PREMIUM - Modalitet pružanja usluge | ||
Početak intervencije najkasnije 4h od prijave | Dostupnost tehničke podrške | |
24h/7d/365d | ||
Maksimalan broj uključenih intervencija | BROJ UREĐAJA U MREŽI |
1-4 | 5-9 | 10-24 | 25-49 | 50-99 | 100+ | |
Redovno održavanje | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Izlazak na teren | 5 | 5 | 7 | 7 | 10 | 15 |
Udaljen pristup | NEOGRANIČENO ZA PREMIUM USLUGU |