cloud-header

već od

mesečno

25

IT održavanje računara, uređaja i servera

Efikasno i diskretno rešenje za IT zdravlje preduzeća.

NetCast proaktivna podrška na jednostavan način omogućava kontrolu, nadgledanje i održavanje celokupnog IT-ja vašeg preduzeća, tj. praćenje „slike zdravlja“ svih uređaja, u svakom trenutku, bez uznemiravanja zaposlenih i prekida rada računara.

ŠTA OBUHVATA USLUGA ODRŽAVANJA?

Usluga kompletnog profesionalnog IT održavanja 24/7 računarske i lokalne mrežne infrastrukture preduzeća po znatno nižoj ceni od troškova koje bi preduzeće imalo da raspolaže stalno zaposlenim IT timom. Podrazumeva održavanje računara, lokalnih servera i prateće periferne opreme.

Servis funkcioniše putem naše jedinstvene automatizovane proaktivne monitoring platforme Panda PCSM tako da u svakom trenutku znamo “stanje zdravlja“ svih računara i opreme u preduzeću po osnovnim parametrima rada radnih stanica.

Automatizovani proaktivni monitoring i znatno niži troškovi čine korisnike bezbrižnim u vezi IT održavanja.

Korisnici IT održavanja dobijaju:

  1. 1. Svakodnevni monitoring statusa računara, servera, periferne opreme i ključnih segmenata mreže.
  2. 2. Proaktivni monitoring svih uređaja i njihova optimizacija rada.
  3. 3. Preventivno održavanje računara i mreže jednom mesečno.
  4. 4. Instalacija/reinstalacija operativnih sistema i korisničkih aplikacija po zahtevu.
  5. 5. Uklanjanje potencijalno zlonamernog software-a (virusi, trojanci, Adware i sl).
  1. 6. Podešavanje e-mail klijenata i ostalih aplikacija
  2. 7. Prostor za skladištenje i back-up najvažnijih podataka u našem Data centru.
  3. 8. Servisiranje hardvera na zahtev - uređaje odnosimo u ovlašćeni servis i vraćamo ih nakon popravke. Za vreme popravke korisnicima su na raspolaganju zamenski uređaji
  4. 9. Monitoring statusa licenciranih softvera i obaveštavanje o isteku pojedinih licenci.
  5. 10. Mesečno izveštavanje za svaki uređaj po svim parametrima "zdravlja"
  1. 11. Savetovanje u vezi unapređenja rada i funkcionalnosti lokalne mreže.
  2. 12. Mogućnost projektovanja i izvođenje lokalne računarske mreže.
  3. 13. Ekspertiza, nabavka i implementacija različitih Anti-Virus i FireWall softvera po povlašćenim cenama
  4. 14. Mogućnost nabavke i implementacije Microsoft Office 365 softvera i po mesečnoj povlašćenoj ceni.
  5. 15. Pristup povlašćenom cenovniku hardvera i druge računarske opreme.

Naša najveća prednost na tržištu

Jedini možemo da ponudimo sveobuhvatan paket za IT uz održavanje - automatizovani proaktivni monitoring i IT tim sastavljen od inženjera a ne sistem administratora.

ODRŽAVANJE RAČUNARSKE INFRASTRUKTURE - ORIS PONUDA PAKETA
OSNOVNI - Modalitet pružanja usluge
Početak intervencije najkasnije do kraja radnog dana Dostupnost tehničke podrške
Radnim danom od 09-17h
Maksimalan broj uključenih intervencija BROJ UREĐAJA U MREŽI
1-4 5-9 10-24 25-49 50-99 100+
Redovno održavanje 1 1 1 1 1 1
Izlazak na teren 3 3 5 5 7 10
Udaljen pristup 5 5 10 10 15 25
ODRŽAVANJE RAČUNARSKE INFRASTRUKTURE
PREMIUM - Modalitet pružanja usluge
Početak intervencije najkasnije 4h od prijave Dostupnost tehničke podrške
24h/7d/365d
Maksimalan broj uključenih intervencija BROJ UREĐAJA U MREŽI
1-4 5-9 10-24 25-49 50-99 100+
Redovno održavanje 1 1 1 1 1 1
Izlazak na teren 5 5 7 7 10 15
Udaljen pristup NEOGRANIČENO ZA PREMIUM USLUGU