Današnja tehnologija pruža velike mogućnosti za poslovanje, ali i velike izazove. Previše izbora i prateća kompleksnost nimalo ne pomažu menadžerima malih, srednjih i velikih preduzeća. Naš zadatak je da ove negativne strane vrtoglavog razvoja tehnologije pretvaramo u šanse tako što svojim korisnicima nudimo kvalitet IT usluge koji im omogućava da budu usmereni isključivo svoju osnovnu delatnost koja donosi profit.
Ideja tima “NetCast – IT održavanje” je da postanemo prepoznatljivi na domaćem tržištu kao vrhunski IT partner koji pruža podršku rastu poslovanja preduzećima svih veličina i svih delatnosti.
Krenuli smo od činjenica i zaključaka iz iskustva koja govore da:
- većina malih i srednjih preduzeća nema odgovarajući IT sistem i resurse;
- korisnici ne mogu sve situacije rešavati sami;
- kvalitetna, dostupna i predusretljiva tehnička podrška je ključna za poslovanje;
- primarno poslovanje poslovnih korisnika ne sme da trpi jer IT sistem nije rešen na odgovarajući način
- IT je “ogledalo” preduzeća.
Zato u okviru našeg portfolija “Support” nudimo servise po najviših tehnološkim i najstrožijim bezbedonosnim standardima koji su neophodni u današnjem i budućem uspešnom poslovanju svih preduzeća.
Mi volimo da kažemo: NetCast – IT je rešen!
Našim poslovnim korisnicima, uz optimizaciju IT Sistema, pružamo baš one IT usluge i resurse koji im trebaju i tačno onoliko koliko im oni trebaju.
Naša PROAKTIVNA PODRŠKA na jednostavan način omogućava upravljanje, nadgledanje i održavanje celokupnog IT korporativnih sistema, bez obzira koje uređaje korisnik ima, koliko njih i gde se oni nalaze. Jednostavnije rečeno, to je kontrola performansi svih računara i uređaja u preduzeću tj. “slika zdravlja” svih uređaja, u svakom trenutku, bez uznemiravanja zaposlenih i prekida rada računara. Pod ovim podrazumevamo održavanje računara (PC, laptop), kao i prateće periferne opreme (štampači, skeneri i sl.).
Upozorenja se primaju u realnom vremenu tako da odmah znate koji su računari bez zaštite, štampače sa malo tonera, servere sa nedovoljno mesta na disku i mnoge druge indikatore potencijalnih problema. Na taj način se potencijalni IT problemi mogu uočiti i pre nego što nastanu, repetativne aktivnosti se automatizuju i izbegavaju se “požari” koji otežavaju i poskupljuju poslovanje preduzeća.
Napredni RMM alati (Remote Management & Monitoring) koje koristimo u podršci našim klijentima drastično smanjuju broj intervencija na terenu, čineći naš servis višestruko efikasnijim i kvalitetnijim od svih sličnih usluga na tržištu.
Za preduzeća koja nemaju svoj IT tim, NetCast tim u potpunosti preuzima sve funkcije uz pomoć naprednih platformi za automatsko i daljinsko praćenje i upravljanje kao da smo sve vreme prisutni u poslovnim prostorijama korisnika.
Ukoliko već postoji IT sektor, NetCast Podrška ih oslobađa nepotrebnih poslova tako da mogu da usmere sve svoje vreme i napor na aktivnosti koje preduzeću donose dodatnu vrednost.
Celokupnu brigu o svom IT-ju poslovni korisnici mogu da prepuste timu NetCast podrške uz redovne predloge za unapređenje i stalnu brigu o IT infrastrukturi preduzeća.
Naš NetCast tim sa više od 50 ljudi poseduje široku ekspertizu i iskustvo koja je u stanju da se izbori sa bilo kojim problemom u vezi sa informacionim ili komunikacionim sistemom i time eliminiše sve nedostatke angažovanja heterogenih timova, za različite oblasti. Posedujemo više od 60 sertifikata iz oblasti: CISCO, Windows Server, Citrix, Mikrotik, Oracle, Java…
NetCast omogućava svojim poslovnim korisnicima brzu i kvalitetnu lokalnu podršku 24/7. Moderan Data Centar u Srbiji s mogućnošću njegovom brzom fizičkom pristupu.
NetCast IT održavanja nudi pet osnovnih servisa poslovnim klijentima:
- ORIS (Održavanje računarske infrastructure)
- Održavanje serverske infrastrukture
- Printing as a service
- Projektovanje i izvođenje mrežnih rešenja
- Microsoft proizvodi
Sa NetCast ORIS uslugom “IT je rešen!” korisnici dobijaju:
- Svakodnevni monitoring statusa servera i ključnih segmenata mreže.
- Optimizaciju rada radnih stanica.
- Preventivno održavanje računarske mreže jednom mesečno.
- Instalacija/reinstalacija operativnih sistema i korisničkih aplikacija po zahtevu.
- Uklanjanje potencijalno zlonamernog software-a. (virusi, trojanci, Adware i sl.)
- Setovanje e-mail klijenata.
- Monitoring statusa Vašeg licenciranog softvera i obaveštavanje o isteku pojedinih licenci.
- Savetovanje u vezi unapređenja rada i funkcionalnosti lokalne mreže.
- Servisiranje hardware-a na zahtev.
- Potencijalno kabliranje i izvlačenje telekomunikacionih veza u lokalnoj računarskoj mreži.
- Povlašćene cene za nabavku hardware-a i Microsoft proizvoda.