NetCast platforma za daljinsko upravljanje i monitoring rada računara

Ostanite kod kuće jer IT je rešen.
Efikasno i diskretno rešenje za IT zdravlje kućnih kancelarija.

Potrebno vreme za čitanje: 60-90 sec

Vaši zaposleni mogu da se u potpunosti oslone na našu IT podršku jer je zasnovana na jedinstvenoj upravljačkoj i monitoring NetCast platformi koja omogućava daljinsku kontrolu nad performansama svih računara bez obzira gde se oni nalazili. Naša platforma je proaktivna i preventivna tako što detektuje incident i pre nego što se pojavi a svaki IT problem rešavamo daljinskim putem i to bez uznemiravanja zaposlenih i prekida rada računara.

Naša IT podrška uz pomoć ove platforme u potpunosti drži pod kontrolom sve značajne parametre „IT zdravlja“ za nesmetano odvijanje poslovanja. Koncept „NetCast Kućne kancelarije“ smo razvili upravo iz potrebe rada na daljinu celog društva. Neprekidno poboljšavamo i razvijamo timove, opremu i alate koji nam pomažu da vrhunski odgovorimo na sve IT izazove. Celokupnu brigu o IT-ju svog preduzeća i zaposlenih koji rade od svojih kuća svi naši poslovni korisnici mogu da prepuste našem timu NetCast podrške uz redovne predloge za unapređenje i stalnu brigu o IT infrastrukturi preduzeća.

Ključni parametri „zdravlja“ računara:

  1. opterećenje resursa,
  2. stanje aplikacija,
  3. stabilnost i pouzdanost Internet veze,
  4. e mail,
  5. zaštićenost anti-virusom…

Kako bismo preupredili probleme koje bi se javili. naša vredna i iskusna IT podrška je izdvojila sledeće aktivnosti koje su pomogle zaposlenima naših korisnika za potpuno prilagođavanje za rad od kuće:

  • podešavanje i testiranje VPN konekcije za rad od kuće,
  • otvaranje novog VPN naloga i njegova konfiguracija na mrežnoj opremi,
  • podešavanja VoIP telefonije,
  • podešavanje mejlova (Out of office poruke, prosleđivanje mejlova, distributivne liste…),
  • podešavanje eBanking aplikacija,
  • instalacija i podešavanje aplikacija (Skype, Microsoft Office…),
  • podešavanje remote pristupa putem Teamviewer ili AnyDesk aplikacije (ukoliko ne postoje uslovi za VPN ili Microsoft RDP pristup),
  • instalacija anti-virus zaštite,
  • instalacija i podešavanje štampača i skenera,
  • podešavanje elektronskih potpisa,
  • podešavanje Microsoft RDP pristupa,
  • podešavanje čitača kartica i smart kartica za remote pristup,
  • podešavanje deljenih foldera…

Naši poslovni korisnici NetCast daljinske platforme za upravljanje i monitoring dobijaju:

  1. Svakodnevni monitoring statusa računara, servera, periferne opreme i ključnih segmenata mreže.
  2. Proaktivni monitoring svih uređaja i njihova optimizacija rada.
  3. Preventivno održavanje računara i mreže jednom mesečno.
  4. Instalacija/reinstalacija operativnih sistema i korisničkih aplikacija po zahtevu.
  5. Uklanjanje potencijalno zlonamernog software-a (virusi, trojanci, Adware i sl).
  6. Podešavanje e-mail klijenata i ostalih aplikacija.
  7. Prostor za skladištenje i back-up najvažnijih podataka u našem Data centru.
  8. Servisiranje hardvera na zahtev – uređaje odnosimo u ovlašćeni servis i vraćamo ih nakon popravke. Za vreme popravke korisnicima su na raspolaganju zamenski uređaji.
  9. Monitoring statusa licenciranih softvera i obaveštavanje o isteku pojedinih licenci.
  10. Mesečno izveštavanje za svaki uređaj po svim parametrima „zdravlja“.
  11. Savetovanje u vezi unapređenja rada i funkcionalnosti lokalne mreže.
  12. Mogućnost projektovanja i izvođenje lokalne računarske mreže.
  13. Ekspertiza, nabavka i implementacija različitih Anti Virus i FireWall softvera po povlašćenim cenama.
  14. Mogućnost nabavke i implementacije Microsoft Office 365 softvera i po mesečnoj povlašćenoj ceni.
  15. Pristup povlašćenom cenovniku hardvera i druge računarske opreme.

Za više informacija o „NetCast Kućnoj kancelariji“ kontaktirajte nas na: sales@netcast.rs ili na 011 442 64 64.

Našu IT podršku možete da kontaktirate na: support@netcast.rs ili na +381 11 442 64 64 (Opcija 1).

Radno vreme NetCast IT podrške je od 9-17h i 00-24h za premium korisnike.