Ostanite kod kuće jer IT je rešen.
Efikasno i diskretno rešenje za IT zdravlje kućnih kancelarija.
Potrebno vreme za čitanje: 60-90 sec
Vaši zaposleni mogu da se u potpunosti oslone na našu IT podršku jer je zasnovana na jedinstvenoj upravljačkoj i monitoring NetCast platformi koja omogućava daljinsku kontrolu nad performansama svih računara bez obzira gde se oni nalazili. Naša platforma je proaktivna i preventivna tako što detektuje incident i pre nego što se pojavi a svaki IT problem rešavamo daljinskim putem i to bez uznemiravanja zaposlenih i prekida rada računara.
Naša IT podrška uz pomoć ove platforme u potpunosti drži pod kontrolom sve značajne parametre „IT zdravlja“ za nesmetano odvijanje poslovanja. Koncept „NetCast Kućne kancelarije“ smo razvili upravo iz potrebe rada na daljinu celog društva. Neprekidno poboljšavamo i razvijamo timove, opremu i alate koji nam pomažu da vrhunski odgovorimo na sve IT izazove. Celokupnu brigu o IT-ju svog preduzeća i zaposlenih koji rade od svojih kuća svi naši poslovni korisnici mogu da prepuste našem timu NetCast podrške uz redovne predloge za unapređenje i stalnu brigu o IT infrastrukturi preduzeća.
Ključni parametri „zdravlja“ računara:
- opterećenje resursa,
- stanje aplikacija,
- stabilnost i pouzdanost Internet veze,
- e mail,
- zaštićenost anti-virusom…
Kako bismo preupredili probleme koje bi se javili. naša vredna i iskusna IT podrška je izdvojila sledeće aktivnosti koje su pomogle zaposlenima naših korisnika za potpuno prilagođavanje za rad od kuće:
- podešavanje i testiranje VPN konekcije za rad od kuće,
- otvaranje novog VPN naloga i njegova konfiguracija na mrežnoj opremi,
- podešavanja VoIP telefonije,
- podešavanje mejlova (Out of office poruke, prosleđivanje mejlova, distributivne liste…),
- podešavanje eBanking aplikacija,
- instalacija i podešavanje aplikacija (Skype, Microsoft Office…),
- podešavanje remote pristupa putem Teamviewer ili AnyDesk aplikacije (ukoliko ne postoje uslovi za VPN ili Microsoft RDP pristup),
- instalacija anti-virus zaštite,
- instalacija i podešavanje štampača i skenera,
- podešavanje elektronskih potpisa,
- podešavanje Microsoft RDP pristupa,
- podešavanje čitača kartica i smart kartica za remote pristup,
- podešavanje deljenih foldera…
Naši poslovni korisnici NetCast daljinske platforme za upravljanje i monitoring dobijaju:
- Svakodnevni monitoring statusa računara, servera, periferne opreme i ključnih segmenata mreže.
- Proaktivni monitoring svih uređaja i njihova optimizacija rada.
- Preventivno održavanje računara i mreže jednom mesečno.
- Instalacija/reinstalacija operativnih sistema i korisničkih aplikacija po zahtevu.
- Uklanjanje potencijalno zlonamernog software-a (virusi, trojanci, Adware i sl).
- Podešavanje e-mail klijenata i ostalih aplikacija.
- Prostor za skladištenje i back-up najvažnijih podataka u našem Data centru.
- Servisiranje hardvera na zahtev – uređaje odnosimo u ovlašćeni servis i vraćamo ih nakon popravke. Za vreme popravke korisnicima su na raspolaganju zamenski uređaji.
- Monitoring statusa licenciranih softvera i obaveštavanje o isteku pojedinih licenci.
- Mesečno izveštavanje za svaki uređaj po svim parametrima „zdravlja“.
- Savetovanje u vezi unapređenja rada i funkcionalnosti lokalne mreže.
- Mogućnost projektovanja i izvođenje lokalne računarske mreže.
- Ekspertiza, nabavka i implementacija različitih Anti Virus i FireWall softvera po povlašćenim cenama.
- Mogućnost nabavke i implementacije Microsoft Office 365 softvera i po mesečnoj povlašćenoj ceni.
- Pristup povlašćenom cenovniku hardvera i druge računarske opreme.
Za više informacija o „NetCast Kućnoj kancelariji“ kontaktirajte nas na: sales@netcast.rs ili na 011 442 64 64.
Našu IT podršku možete da kontaktirate na: support@netcast.rs ili na +381 11 442 64 64 (Opcija 1).
Radno vreme NetCast IT podrške je od 9-17h i 00-24h za premium korisnike.